Česká říkadla - Kalamajka

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 154 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Česká říkadla - Kalamajka koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
154 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Česká říkadla - Kalamajka koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
159 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Česká říkadla - Kalamajka koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Česká říkadla - Kalamajka koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
148 Kč
Není skladem

Česká říkadla - Kalamajka koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
169 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha obsahuje lidová česká říkadla, rozpočitadla a kolednické popěvky. Svět českých venkovských tradic je v knížce živě zachovaný a zpřístupněný pro ty nejmenší také díky krásným ilustracím Josefa Lady

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Česká říkadla - Kalamajka je 161 Kč

Výběr knih autora Ludvík Středa

Zobrazit všechny knihy autora Ludvík Středa
Výběr knih vydavatele Edice Knihy Omega

Zobrazit všechny knihy vydavatele Edice Knihy Omega
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.