Srázy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 83 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Srázy koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
83 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Srázy koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
88 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Srázy koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
88 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Srázy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
73 Kč
Není skladem

Krátký popis
Sbírka z pozůstalosti nedávno zesnulého libereckého autora, jenž byl v širším povědomí vnímán především jako autor knih pro děti a mládež (např. Kosí bratři). Méně známá je skutečnost, že napsal 13 básnických sbírek pro dospělé čtenáře. Ve čtrnácté, poslední, najdeme smutné básně originální…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Srázy je 83 Kč

Výběr knih autora Ludvík Středa

Zobrazit všechny knihy autora Ludvík Středa
Výběr knih vydavatele Nakladatelství Bor

Zobrazit všechny knihy vydavatele Nakladatelství Bor
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.