Říkadla ze dvora a louky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 110 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Říkadla ze dvora a louky koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
110 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Říkadla ze dvora a louky koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
124 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Říkadla ze dvora a louky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
103 Kč
Není skladem

Krátký popis
Druh sortimentu : Kniha, Říkadla ze dvora a louky, Autoři : Josef Lada, Rok vydání : 2016,

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Říkadla ze dvora a louky je 112 Kč

Výběr knih autorů Josef Lada , Ludvík Středa

Zobrazit všechny knihy autora Josef Lada, Ludvík Středa
Výběr knih vydavatele Dialog

Zobrazit všechny knihy vydavatele Dialog
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.