Česká služka

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 188 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Česká služka koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
188 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Česká služka koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
199 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Hlavní hrdinka, kterou už známe z předchozí knihy Česká služka aneb Byla jsem au-pair, zestárla o dvacet let. Je léto, její tři děti dorostly do věku, kdy nechtějí trávit prázdniny s maminkou, a naplánují si vlastní program. Ačkoli si vždy myslela, že ji bude těšit samota, teď je jí smutno.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Česká služka je 193 Kč

Výběr knih autora Petra Braunová

Zobrazit všechny knihy autora Petra Braunová
Výběr knih vydavatele Albatros Media

Zobrazit všechny knihy vydavatele Albatros Media
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.