Ema a kouzelná kniha

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 278 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ema a kouzelná kniha koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
278 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ema a kouzelná kniha koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
279 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Ema a kouzelná kniha koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
325 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ema a kouzelná kniha koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ema a kouzelná kniha koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
286 Kč
Není skladem

Krátký popis
Ema si nepamatuje, že by někdy žila jinde než s ostatními dětmi bez rodičů v Sirotčinci. Moc mezi ně nezapadá. Dokáže totiž slyšet a vidět věci, které jiné děti nevidí a neslyší – třeba malé víly… Moc se těší, až bude mít desáté narozeniny. Čeká ji totiž výlet do úchvatného Města, které je…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ema a kouzelná kniha je 296 Kč

Výběr knih autora Petra Braunová

Zobrazit všechny knihy autora Petra Braunová
Výběr knih vydavatele Pikola

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pikola
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.