Nela Malá, co nechtěla být malá

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 192 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nela Malá, co nechtěla být malá koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
192 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nela Malá, co nechtěla být malá koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nela Malá, co nechtěla být malá koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Nela Malá, co nechtěla být malá koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
235 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nela Malá, co nechtěla být malá koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nela Malá, co nechtěla být malá koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
204 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Nela Malá, co nechtěla být malá - Braunová Petra. Nela je půvabné děvčátko, které maminka promyšleně směruje na titulní stránky magazínů. Jana Malá si prostřednictvím dcery chce splnit tajné přání být světově úspěšná. Nelu, jako téměř každou holčičku, zpočátku baví dávat si ondulovat…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nela Malá, co nechtěla být malá je 217 Kč

Výběr knih autora Petra Braunová

Zobrazit všechny knihy autora Petra Braunová
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.