České a moravské vltavíny, 3. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 257 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

České a moravské vltavíny, 3. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
257 Kč
Skladem (odeslání ihned)

České a moravské vltavíny, 3. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
274 Kč
Skladem (odeslání ihned)

České a moravské vltavíny, 3. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
321 Kč
Skladem (odeslání ihned)

České a moravské vltavíny, 3. vydání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
323 Kč
Skladem (odeslání ihned)

České a moravské vltavíny, 3. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
294 Kč
Není skladem

Krátký popis
Vltavíny jsou považovány za české národní kameny. V této publikaci se s nimi čtenář seznámí ve všech souvislostech. Kniha objasňuje jejich vznik, který by neproběhl bez doteku vesmíru, upřesňuje jejich výjimečné postavení ve skupině tektitů, seznamuje čtenáře s jejich vlastnostmi a poprvé…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy České a moravské vltavíny, 3. vydání je 293 Kč

Výběr knih autorů autorů kolektiv , Radek Hanus

Zobrazit všechny knihy autora autorů kolektiv, Radek Hanus
Výběr knih vydavatele Granit

Zobrazit všechny knihy vydavatele Granit
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.