Český granát, 3. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 76 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Český granát, 3. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
76 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Český granát, 3. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
80 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Český granát, 3. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
236 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Český granát, 3. vydání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Český granát, 3. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
89 Kč
Není skladem

Krátký popis
Český granát je již dlouhá léta považovaný za tradiční český národní kámen. Jeho krvavě rudá barva přitahuje pozornost od starověku až po současnost. Kniha podává široké informace nejen o českém granátu, ale o celé skupině granátů. Zabývá se jeho vznikem, geologií, historií těžby i zpracování.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Český granát, 3. vydání je 150 Kč

Výběr knih autorů autorů kolektiv , Radek Hanus

Zobrazit všechny knihy autora autorů kolektiv, Radek Hanus
Výběr knih vydavatele Granit

Zobrazit všechny knihy vydavatele Granit
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.