České Budějovice - velké / vícejazyčné

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 460 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

České Budějovice - velké / vícejazyčné koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
460 Kč
Skladem (odeslání ihned)

České Budějovice - velké / vícejazyčné koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
536 Kč
Skladem (odeslání ihned)

České Budějovice - velké / vícejazyčné koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
445 Kč
Není skladem

Krátký popis
Jihočeská metropole pohledem jednoho znašich nejlepších fotografů, Libora Sváčka.Na 160 barevných fotografiích zachytil autor krásy jihočeské metropole i jejího okolí opět svým nezaměnitelným způsobem - fotografie mají nejvyšší možnou technickou kvalitu, vznikly za těch nejlepších světelných…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy České Budějovice - velké / vícejazyčné je 480 Kč

Výběr knih autora Libor Sváček

Zobrazit všechny knihy autora Libor Sváček
Výběr knih vydavatele MCU

Zobrazit všechny knihy vydavatele MCU
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.