Česká republika - velká / vícejazyčná

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 434 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Česká republika - velká / vícejazyčná koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
434 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Česká republika - velká / vícejazyčná koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
599 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
To nejlepší zČeské republiky objektivem Libora Sváčka.Na 150 barevných fotografiích zachytil autor svým nezaměnitelným způsobem architektonické skvosty a přírodní krásy Čech a Moravy. Fotografie mají vysokou technickou i uměleckou úroveň, vznikly za nejlepších světelných podmínek a nechybí mezi…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Česká republika - velká / vícejazyčná je 516 Kč

Výběr knih autora Libor Sváček

Zobrazit všechny knihy autora Libor Sváček
Výběr knih vydavatele MCU

Zobrazit všechny knihy vydavatele MCU
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.