Jižní Čechy - malé/anglicky, německy, francouzsky, rusky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 146 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jižní Čechy - malé/anglicky, německy, francouzsky, rusky koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
146 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jižní Čechy - malé/anglicky, německy, francouzsky, rusky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
141 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Jižní Čechy - malé/anglicky, německy, francouzsky, rusky - Sváček Libor. Architektonické a přírodní skvosty jižních Čech na 150 snímcích fotografa Libora Sváčka.Publikace s reprezentativním výběrem fotografií zobrazuje krajinu v různých obdobích, náladách, barvách, v nezvyklých…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jižní Čechy - malé/anglicky, německy, francouzsky, rusky je 143 Kč

Výběr knih autora Libor Sváček

Zobrazit všechny knihy autora Libor Sváček
Výběr knih vydavatele MCU

Zobrazit všechny knihy vydavatele MCU
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.