České pohádky K. J. Erbena

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 268 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

České pohádky K. J. Erbena koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

České pohádky K. J. Erbena koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
České pohádky K. J. Erbena koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
279 Kč
Není skladem

České pohádky K. J. Erbena koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

České pohádky K. J. Erbena koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)

České pohádky K. J. Erbena koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
286 Kč
Není skladem

Krátký popis
Známé i neznámé pohádky velkého pohádkáře Karla Jaromíra Erbena. Krásná kniha velkého českého pohádkáře Karla Jaromíra Erbena přináší jak klasické báchorky, jako je Zlatovláska nebo Hrnečku, vař, tak i ty méně známé jako Dvojčata nebo Živá voda. Doprovázejí je skutečně pohádkové ilustrace…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy České pohádky K. J. Erbena je 288 Kč

Výběr knih autora Karel Jaromír Erben

Zobrazit všechny knihy autora Karel Jaromír Erben
Výběr knih vydavatele Albatros

Zobrazit všechny knihy vydavatele Albatros
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.