České pohádky Karla Jaromíra Erbena

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 222 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

České pohádky Karla Jaromíra Erbena koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
222 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
České pohádky Karla Jaromíra Erbena koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
237 Kč
Skladem (odeslání ihned)

České pohádky Karla Jaromíra Erbena koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
248 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Opravdu česká klasika, aneb české původní, nepřevyprávěné pohádky Karla Jaromíra Erbena, v pohádkovém podání samotného Jiříka ze Zlatovlásky, Petra Štěpánka. CD obsahuje mimo těchto klasických pohádek se zvukově výpravným zpracováním i nejznámější a oblíbenou písničku „Nes mě, loďko “ z původní…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy České pohádky Karla Jaromíra Erbena je 235 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Karel Jaromír Erben, Petr Štěpánek
Výběr knih vydavatele Radioservis

Zobrazit všechny knihy vydavatele Radioservis
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.