Třináct českých pohádek

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 166 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Třináct českých pohádek koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
166 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Třináct českých pohádek koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace: Třináct českých pohádek - Erben Karel Jaromír;Němcová Božena;Erben K. J.;Němcová B.. Zasněte se při četbě třinácti národních pohádek podle Erbena a Němcové. Hloupý Honza přehádá i krále, Zlatovláska pomocí živé vody zachrání Jiříka a Smolíček se bude muset spolehnout na svého jelena…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Třináct českých pohádek je 172 Kč


Výběr knih vydavatele Svojtka & Co.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Svojtka & Co.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.