Toulky České Vánoce

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 66 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Toulky České Vánoce koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
66 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Toulky České Vánoce koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
71 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Toulky České Vánoce koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Toulky České Vánoce koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
222 Kč
Není skladem

Toulky České Vánoce koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
79 Kč
Není skladem

Krátký popis
Nová kniha známého autora Pavla Toufara je další z řady turistických průvodců Toulky, v níž se spojuje rádce na putování různými místy naší vlasti s jejich podmanivou krásou a bohatou historií. Hlavním cílem jsou Vánoce a velké mechanické betlémy, nejen však ony věhlasné v Jindřichově Hradci,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Toulky České Vánoce je 141 Kč

Výběr knih autora Pavel Toufar

Zobrazit všechny knihy autora Pavel Toufar
Výběr knih vydavatele Olympia

Zobrazit všechny knihy vydavatele Olympia
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.