Ve znamení svépomoci a solidarity / In the Sing of Self-Help and Solidarity

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 321 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ve znamení svépomoci a solidarity / In the Sing of Self-Help and Solidarity koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
321 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Ve znamení svépomoci a solidarity / In the Sing of Self-Help and Solidarity koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
375 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis

Kolektivní monografie přináší nové náhledy na dnes opomíjený a v minulosti neobyčejně významný fenomén družstevnictví ve druhé polovině 19. a první polovině 20. století. Demonstruje překvapivou šíři družstevních aktivit v takřka všech oblastech lidského života. Věnuje se celé řadě druhotných…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ve znamení svépomoci a solidarity / In the Sing of Self-Help and Solidarity je 348 Kč

Výběr knih autora Eduard Kubů

Zobrazit všechny knihy autora Eduard Kubů
Výběr knih vydavatele Historický ústav AV ČR

Zobrazit všechny knihy vydavatele Historický ústav AV ČR
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.