Český jazyk 2/1.díl Pracovní sešit

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Český jazyk 2/1.díl Pracovní sešit koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
52 Kč
Není skladem

Český jazyk 2/1.díl Pracovní sešit koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
59 Kč
Není skladem

Krátký popis
Obsahuje úlohy především k písemnému vypracování přímo do sešitu; je zahrnuto i opakování dřívějšího učiva. Úlohy jsou řazeny převážně podle obtížnosti, ale po uvážení je možno jejich pořadí funkčně zaměňovat. Ilustrace umožňují vybarvování.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Český jazyk 2/1.díl Pracovní sešit je 55 Kč

Výběr knih autora Arlen Řeháčková

Zobrazit všechny knihy autora Arlen Řeháčková
Výběr knih vydavatele Fraus

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fraus
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.