Český jazyk 3 učebnice pro 3. ročník základní školy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Český jazyk 3 učebnice pro 3. ročník základní školy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
112 Kč
Není skladem

Český jazyk 3 učebnice pro 3. ročník základní školy koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
127 Kč
Není skladem

Krátký popis
Učebnice je rozdělena na 20 témat. V každém tématu se probírají další gramatické jevy. V prvních tématech se opakuje probraná látka z druhého ročníku.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Český jazyk 3 učebnice pro 3. ročník základní školy je 119 Kč

Výběr knih autora Arlen Řeháčková

Zobrazit všechny knihy autora Arlen Řeháčková
Výběr knih vydavatele Fraus

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fraus
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.