Český jazyk 4 učebnice

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Český jazyk 4 učebnice koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
117 Kč
Není skladem

Krátký popis
Učebnice je rozdělena na 20 témat, v každém tématu se probírají další gramatické jevy. V prvních tématech se opakuje probraná látka ze třetího ročníku. V učebnici jsou použity barevné rámečky, v nichž najdete mezipředmětové vztahy, aktivity či vysvětlující texty. Probírané jazykové jevy:…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Český jazyk 4 učebnice je 117 Kč

Výběr knih autora Jaroslava Kosová

Zobrazit všechny knihy autora Jaroslava Kosová
Výběr knih vydavatele Fraus

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fraus
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.