Český jazyk 8

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 67 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Český jazyk 8 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
67 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Český jazyk 8 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
73 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Český jazyk 8 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
75 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Český jazyk 8 koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
71 Kč
Není skladem

Krátký popis
Učebnice obsahuje diktáty, cvičení, jazykové rozbory a přehledné tabulky nově probíraného učiva. Jazykové rozbory vedou žáky k aplikaci probíraných jevů, poskytují nejrozmanitější zpětnou vazbu (opakováním, odkazy na prameny, v nichž žáci najdou potřebnou informaci).

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Český jazyk 8 je 71 Kč

Výběr knih autorů Eva Beránková , Hana Hrdličková

Zobrazit všechny knihy autora Eva Beránková, Hana Hrdličková
Výběr knih vydavatele Alter

Zobrazit všechny knihy vydavatele Alter
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.