Český jazyk 8 II. díl Komunikační a slohová výchova

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 58 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Český jazyk 8 II. díl Komunikační a slohová výchova koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
58 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Český jazyk 8 II. díl Komunikační a slohová výchova koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
58 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Český jazyk 8 II. díl Komunikační a slohová výchova koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
65 Kč
Není skladem

Český jazyk 8 II. díl Komunikační a slohová výchova koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
63 Kč
Není skladem

Krátký popis
Druh sortimentu : Kniha, Český jazyk 8 II. díl Komunikační a slohová výchova, Autoři : Hana Hrdličková, Rok vydání : 2015,

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Český jazyk 8 II. díl Komunikační a slohová výchova je 61 Kč

Výběr knih autora Hana Hrdličková

Zobrazit všechny knihy autora Hana Hrdličková
Výběr knih vydavatele Alter

Zobrazit všechny knihy vydavatele Alter
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.