Český jazyk 9 s nadhledem 2v1 - Hybridní pracovní sešit

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 94 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Český jazyk 9 s nadhledem 2v1 - Hybridní pracovní sešit koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
94 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Český jazyk 9 s nadhledem 2v1 - Hybridní pracovní sešit koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
94 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Český jazyk 9 s nadhledem 2v1 - Hybridní pracovní sešit koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
74 Kč
Není skladem

Český jazyk 9 s nadhledem 2v1 - Hybridní pracovní sešit koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
84 Kč
Není skladem

Krátký popis
Po zopakování učiva z předchozího ročníku vás v tomto pracovním sešitě čeká řada rozličných a nápaditých úkolů, které vás pomohou připravit na přijímací zkoušky na střední školy. Na základě práce s textem tak například budete vybírat archaismy a historismy, doplňovat význam slov u slangových…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Český jazyk 9 s nadhledem 2v1 - Hybridní pracovní sešit je 86 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Zdeňka Krausová, Jana Vaňková, Martina Pašková
Výběr knih vydavatele Fraus

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fraus
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.