Ryby, drůbež, zvěřina - Jednoduše & dokonale

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 261 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ryby, drůbež, zvěřina - Jednoduše & dokonale koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
261 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ryby, drůbež, zvěřina - Jednoduše & dokonale koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
287 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ryby, drůbež, zvěřina - Jednoduše & dokonale koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
321 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ryby, drůbež, zvěřina - Jednoduše & dokonale koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
291 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Ryby, drůbež, zvěřina - Jednoduše & dokonale koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
337 Kč
Není skladem

Ryby, drůbež, zvěřina - Jednoduše & dokonale koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
309 Kč
Není skladem

Krátký popis
Jednoduše a dokonale - Ryby, drůbež, zvěřina. Čerstvá voňavá kuchařka, za kterou stojí autor kuchařských bestsellerů Roman Vaněk s manželkou Janou a jejich týmem předních českých šéfkuchařů-lektorů Pražského kulinářského institutu. Kniha doplňuje veleúspěšnou řadu kuchařek Jednoduše a dokonale…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ryby, drůbež, zvěřina - Jednoduše & dokonale je 301 Kč

Výběr knih autorů Roman Vaněk , Jana Vaňková

Zobrazit všechny knihy autora Roman Vaněk, Jana Vaňková
Výběr knih vydavatele Prakul Production

Zobrazit všechny knihy vydavatele Prakul Production
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.