Klenoty klasické evropské kuchyně, 5. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 348 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Klenoty klasické evropské kuchyně, 5. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
348 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Klenoty klasické evropské kuchyně, 5. vydání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
413 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Klenoty klasické evropské kuchyně, 5. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
459 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Klenoty klasické evropské kuchyně, 5. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
395 Kč
Není skladem

Krátký popis
Z dílny autora kuchařských bestsellerů Romana Vaňka přichází na trh zcela přepracovaný evergreen Klenoty klasické evropské kuchyně, výběr legendárních pokrmů, které dobyly svět. Poprvé jsme „Klenoty“ vydali v roce 2013. Kniha se stala kuchařkou roku, bestsellerem a později evergreenem mezi…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Klenoty klasické evropské kuchyně, 5. vydání je 403 Kč

Výběr knih autorů Roman Vaněk , Jana Vaňková

Zobrazit všechny knihy autora Roman Vaněk, Jana Vaňková
Výběr knih vydavatele Pražský kulinářský institut

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pražský kulinářský institut
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.