Český Krumlov - Neplatícím vstup zakázán!

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 139 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Český Krumlov - Neplatícím vstup zakázán! koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
139 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Český Krumlov - Neplatícím vstup zakázán! koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
154 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Český Krumlov - Neplatícím vstup zakázán! koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
179 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Český Krumlov - Neplatícím vstup zakázán! koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
148 Kč
Není skladem

Český Krumlov - Neplatícím vstup zakázán! koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
163 Kč
Není skladem

Krátký popis
Může se obyčejný člověk postavit regionálním vládcům? Chrání úřad ombudsmana práva lidí tak, jak má? Obhajují státní zastupitelství zákony země, jak je jejich povinnost, nebo spíš chrání vzájemně propojené party mocných, na které se zákony prakticky nevztahují? Příběh, popisující skutečné…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Český Krumlov - Neplatícím vstup zakázán! je 156 Kč

Výběr knih vydavatele LIKA KLUB

Zobrazit všechny knihy vydavatele LIKA KLUB
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.