Bobři jsou dobří!

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 208 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bobři jsou dobří! koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
208 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bobři jsou dobří! koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
241 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bobři jsou dobří! koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
242 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bobři jsou dobří! koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
203 Kč
Není skladem

Bobři jsou dobří! koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
221 Kč
Není skladem

Krátký popis
Ahoj, já jsem bobr Béďa. Chcete vidět, jak vypadá náš hrad v Malešovicích? Bydlím tam s bráchou Bivojem, ségrou Bobinou a rodiči. Víte, proč mám placatý ocas, že používáme tajnou řeč a na čem si úplně nejvíc pochutnáváme? Nemyslete si, že jsme nudná zvířata! Naopak... Takové dobrodružství s…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bobři jsou dobří! je 223 Kč

Výběr knih autora Santlerová Petra

Zobrazit všechny knihy autora Santlerová Petra
Výběr knih vydavatele LIKA KLUB

Zobrazit všechny knihy vydavatele LIKA KLUB
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.