3 scénáře

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 278 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

3 scénáře koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
278 Kč
Skladem (odeslání ihned)

3 scénáře koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

3 scénáře koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
272 Kč
Není skladem

3 scénáře koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
286 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: 3 scénáře - Hanák Dušan. Úvodní kniha volné edice původních českých a slovenských scénářů, které představovaly přelomové body československé kinematografie konce dvacátého století. Trezorové filmy slovenského režiséra Dušana Hanáka, jehož scénáře představuje originální a graficky…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 3 scénáře je 287 Kč

Výběr knih autora Dušan Hanák

Zobrazit všechny knihy autora Dušan Hanák
Výběr knih vydavatele LIKA KLUB

Zobrazit všechny knihy vydavatele LIKA KLUB
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.