Cesta a břímě života

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 103 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Cesta a břímě života koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
103 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Cesta a břímě života koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
132 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cesta a břímě života koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
117 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cesta a břímě života koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
125 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cesta a břímě života koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
151 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cesta a břímě života koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
114 Kč
Není skladem

Krátký popis
Silný příběh tuláka. Peter Bachrach se narodil v roce 1929 v Horním Slezsku do židovské rodiny. Ve třinácti letech se Petrovi podařilo utéct z transportu do Osvětimi, později se dal k partyzánům a účastnil se Slovenského národního povstání. Po válce žil v Ostravě, odkud v roce 1948 odjel do…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Cesta a břímě života je 123 Kč

Výběr knih vydavatele P3K

Zobrazit všechny knihy vydavatele P3K
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.