Dopis od Gideona - Krátký život hudebního génia. Gideon Klein 1919-1945

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 205 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dopis od Gideona - Krátký život hudebního génia. Gideon Klein 1919-1945 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
205 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dopis od Gideona - Krátký život hudebního génia. Gideon Klein 1919-1945 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dopis od Gideona - Krátký život hudebního génia. Gideon Klein 1919-1945 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Dopis od Gideona - Krátký život hudebního génia. Gideon Klein 1919-1945 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
232 Kč
Není skladem

Dopis od Gideona - Krátký život hudebního génia. Gideon Klein 1919-1945 koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
204 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dopis od Gideona je kniha o životě a díle českého klavíristy, skladatele a pedagoga Gideona Kleina (1919–1945), jednoho z nejnadanějších hudebníků první poloviny 20. století. Jeho slibná umělecká kariéra rozvíjející se v meziválečném období byla přervána holocaustem, když byl podle tzv.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dopis od Gideona - Krátký život hudebního génia. Gideon Klein 1919-1945 je 235 Kč

Výběr knih vydavatele P3K

Zobrazit všechny knihy vydavatele P3K
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.