Jilemnice. Historická zastavení

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 553 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jilemnice. Historická zastavení koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
553 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jilemnice. Historická zastavení koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
604 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jilemnice. Historická zastavení koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
608 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jilemnice. Historická zastavení koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
486 Kč
Není skladem

Jilemnice. Historická zastavení koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
554 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha je fascinující poutí časem, která odkrývá bohatou minulost podkrkonošského města. Představuje klíčové události, osobnosti a místa, jež formovaly jedinečný ráz Jilemnice. Poutavé vyprávění doplňují historické fotografie a dokumenty.Druhé rozšířené vydání zahrnuje nové poznatky z…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jilemnice. Historická zastavení je 561 Kč

Výběr knih autora Jan Luštinec

Zobrazit všechny knihy autora Jan Luštinec
Výběr knih vydavatele P3K

Zobrazit všechny knihy vydavatele P3K
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.