Cesta lesem

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 161 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Cesta lesem koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
161 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cesta lesem koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
205 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cesta lesem koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
206 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cesta lesem koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
170 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Cesta lesem - Krámská Pavlína. Nevšední příběhy o lese a dětech. Je krása v detailu, nebo ve velké scenérii? Je intimita v řeči, nebo v tichém kontaktu s ostatními? Můžeme se ztratit v lese? Jak se cítíme, když konečně najdeme v lese cestu? Pojďte s námi pozorovat krásný svět kolem…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Cesta lesem je 185 Kč

Výběr knih vydavatele Mi:Lu Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Mi:Lu Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.