Já a popelářské auto, které se snažím dohonit

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 259 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Já a popelářské auto, které se snažím dohonit koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
259 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Já a popelářské auto, které se snažím dohonit koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
330 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Já a popelářské auto, které se snažím dohonit koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
332 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Já a popelářské auto, které se snažím dohonit koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
279 Kč
Není skladem

Krátký popis
Já a popelářské auto, které se snažím dohonit je název jednoho z esejů i celé sbírky. Současně se jedná o určitý obraz a narážku. Pod rukama Shieh Zi-Fan získává popelářské auto a jeho pronásledování mnoho významů. Může odkazovat na kancelář¬ského nováčka, jenž musí venčit psa, vynášet odpadky…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Já a popelářské auto, které se snažím dohonit je 300 Kč

Výběr knih vydavatele Mi:Lu Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Mi:Lu Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.