Epicentrum

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 214 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Epicentrum koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
214 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Epicentrum koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
267 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Epicentrum koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Epicentrum koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
225 Kč
Není skladem

Epicentrum koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
244 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Epicentrum - Zheng Egoyan. Román kombinuje prvky politického thrilleru s motivy tzv. „cli-fi“ (climate fiction – environmentální fikce) a střídají se v něm dvě dějové linie: jedna odehrávající se v roce 2015 zachycuje události několika měsíců předcházející výbuchu v elektrárně a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Epicentrum je 249 Kč

Výběr knih vydavatele Mi:Lu Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Mi:Lu Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.