Cesty za smyslem literárního díla II

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 191 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Cesty za smyslem literárního díla II koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
191 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Cesty za smyslem literárního díla II koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
178 Kč
Není skladem

Cesty za smyslem literárního díla II koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
194 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cesty za smyslem literárního díla II koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
214 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace: Cesty za smyslem literárního díla II - Jankovič Milan. Kniha, jak už její název naznačuje, navazuje na svazek, který byl publikován v Karolinu v roce 2005. Je sumou Jankovičových prací za posledních zhruba patnáct let. Zahrnuje studie, v nichž znovu a namnoze ještě podstatněji než…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Cesty za smyslem literárního díla II je 194 Kč

Výběr knih autora Milan Jankovič

Zobrazit všechny knihy autora Milan Jankovič
Výběr knih vydavatele Ústav pro českou literaturu AV

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ústav pro českou literaturu AV
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.