Editologie. Od náčrtu ke knize

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 240 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Editologie. Od náčrtu ke knize koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
240 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Editologie. Od náčrtu ke knize koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
278 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace Michala Kosáka a Jiřího Flaišmana Editologie (On náčrtu ke knize) se na novočeském materiálu věnuje metodologii ediční práce.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Editologie. Od náčrtu ke knize je 259 Kč

Výběr knih autorů Michal Kosák , Jiří Flaišman

Zobrazit všechny knihy autora Michal Kosák, Jiří Flaišman
Výběr knih vydavatele Ústav pro českou literaturu AV

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ústav pro českou literaturu AV
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.