Autor – text – dílo

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 208 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Autor – text – dílo koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
208 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Autor – text – dílo koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
229 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Autor – text – dílo koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
230 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Autor – text – dílo koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
190 Kč
Není skladem

Krátký popis
Přítomný svazek přináší výbor z textů Mojmíra Otruby (1923–2003) z rozsáhlého období 60. až 90. let. Přestože Otruba – jedna z nejvýraznějších postav naší poválečné textologie – za dobu své mnohaleté odborné kariéry publikoval řadu studií, článků a recenzí zaměřených k textové kritice, nebyly…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Autor – text – dílo je 214 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Michal Kosák, Jiří Flaišman, Mojmír Otruba
Výběr knih vydavatele Ústav pro českou literaturu AV

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ústav pro českou literaturu AV
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.