Podivuhodný případ doktora Jekylla / The Strange Case of Dr. Jekkyl and Mr. Hyde (A1-A2)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Podivuhodný případ doktora Jekylla / The Strange Case of Dr. Jekkyl and Mr. Hyde (A1-A2) aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Podivuhodný případ doktora Jekylla a pana Hyda je příběh z pera skotského autora Roberta Louise Stevensona, který byl poprvé vydán v roce 1886. Mladý věděc Henry Jekyll usiluje o odhalení tajů lidské duše. Vypije směs chemikálií, která jej promění v ohyzdného a vražedného pana Hyda. Toto…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Robert Louis Stevenson

Zobrazit všechny knihy autora Robert Louis Stevenson
Výběr knih vydavatele INFOA

Zobrazit všechny knihy vydavatele INFOA
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.