The Strange Case of Dr. Jekyll and Mr. Hyde and Other Stories

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 294 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Strange Case of Dr. Jekyll and Mr. Hyde and Other Stories koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
294 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Strange Case of Dr. Jekyll and Mr. Hyde and Other Stories koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
242 Kč
Není skladem

Krátký popis
Why has the mild mannered Dr Jekyll suddenly begun to associate with the ugly and violent Mr Hyde? And why are they never seen together? When Jekyll's old friend Utterson tries to solve these mysteries he uncovers a horrific story of suffering and brutality that eventually leads to the terrible…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The Strange Case of Dr. Jekyll and Mr. Hyde and Other Stories je 268 Kč

Výběr knih autora Robert Louis Stevenson

Zobrazit všechny knihy autora Robert Louis Stevenson
Výběr knih vydavatele Pan Macmillan

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pan Macmillan
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.