Strange Case of Dr Jekyll and Mr Hyde and Other Stories

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 163 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Strange Case of Dr Jekyll and Mr Hyde and Other Stories koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
214 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Strange Case of Dr Jekyll and Mr Hyde and Other Stories koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
235 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Strange Case of Dr Jekyll and Mr Hyde and Other Stories koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
169 Kč
Není skladem

Strange Case of Dr Jekyll and Mr Hyde and Other Stories koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
163 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Strange Case of Dr Jekyll and Mr Hyde and Other Stories koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
174 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Strange Case of Dr Jekyll and Mr Hyde and Other Stories koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
181 Kč
Není skladem

Krátký popis
One of Stevenson''s most famous and enduringly popular works, the Strange Case of Dr Jekyll and Mr Hyde describes the mysterious relationship between a respectable and affable doctor and his brutal associate. Set in the grimy streets of Victorian London, this tale of murder, split personality…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Strange Case of Dr Jekyll and Mr Hyde and Other Stories je 189 Kč

Výběr knih autora Robert Louis Stevenson

Zobrazit všechny knihy autora Robert Louis Stevenson
Výběr knih vydavatele Alma Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Alma Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.