Chamtivost

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Chamtivost aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
VZRUŠUJÍCÍ DYSTOPICKÝ THRILLER S ATMOSFÉROU, KTEROU UMÍ NAVODIT JEN MARC ELSBERG | „Konec chamtivosti!“ volají demonstranti. „Smrt kapitalismu!“ Lidé po celém světě vycházejí do ulic. Protestují proti úsporným balíčkům, masové nezaměstnanosti a hladu – následkům nové ekonomické krize, která…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Marc Elsberg

Zobrazit všechny knihy autora Marc Elsberg
Výběr knih vydavatele Vendeta

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vendeta
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.