Chceli by sme Vám oznámiť, že zajtra nás aj s rodinami pozabíjajú

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 267 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Chceli by sme Vám oznámiť, že zajtra nás aj s rodinami pozabíjajú koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
267 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Chceli by sme Vám oznámiť, že zajtra nás aj s rodinami pozabíjajú koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
270 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Kniha, ktorá vám nedovolí zabudnúť. A tak to má byť. V apríli 1994 rwandská vláda vyzvala všetkých Hutuov, aby zabili všetkých Tutsiov. V priebehu nasledujúcich troch mesiacov bolo zabitých 800-tisíc Tutsiov v najväčšej genocíde od Hitlerovho vyvražďovania Židov. Kniha Philipa Gourevitcha je…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Chceli by sme Vám oznámiť, že zajtra nás aj s rodinami pozabíjajú je 268 Kč

Výběr knih autora Philip Gourevitch

Zobrazit všechny knihy autora Philip Gourevitch
Výběr knih vydavatele Premedia

Zobrazit všechny knihy vydavatele Premedia
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.