Paris Review Interviews: Vol. 2

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Paris Review Interviews: Vol. 2 aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
A second volume of fascinating interviews from one of the world's best loved literary magazinesSince The Paris Review was founded in 1953, it has given us invaluable conversations with the greatest writers of our age, vivid self-portraits that are themselves works of finely-crafted literature.

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Philip Gourevitch

Zobrazit všechny knihy autora Philip Gourevitch
Výběr knih vydavatele Canongate Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Canongate Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.