Chlum u Třeboně

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 49 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Chlum u Třeboně koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
49 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Chlum u Třeboně koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Chlum u Třeboně koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
47 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Chlum u Třeboně koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
48 Kč
Není skladem

Krátký popis
Druhý titul z nové ediční řady Toulky zavede čtenáře do oblasti rybníků a blat v Třeboňské pánvi. Průvodce popisuje více než 50 atraktivních lokalit a zhruba desítku nejkrásnějších tras pro pěší i cykloturistiku.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Chlum u Třeboně je 91 Kč

Výběr knih autora Pavel Toufar

Zobrazit všechny knihy autora Pavel Toufar
Výběr knih vydavatele Olympia

Zobrazit všechny knihy vydavatele Olympia
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.