Chraň nás Pánbůh před Finem

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 216 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Chraň nás Pánbůh před Finem koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
216 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Chraň nás Pánbůh před Finem koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
250 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Chraň nás Pánbůh před Finem koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
251 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Chraň nás Pánbůh před Finem koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
260 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Chraň nás Pánbůh před Finem koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
229 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Chraň nás Pánbůh před Finem - Paasilinna Arto. I Pánbůh někdy potřebuje dovolenou, aby si odpočinul nejen od ďábla a jeho zlotřilých intrik, ale také od nevděčného a neustále válčícího lidstva. Bůh se ale nemůže jen tak sebrat a někam odjet nebo odletět - musí za sebe najít náhradu.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Chraň nás Pánbůh před Finem je 241 Kč

Výběr knih autora Arto Paasilinna

Zobrazit všechny knihy autora Arto Paasilinna
Výběr knih vydavatele Hejkal

Zobrazit všechny knihy vydavatele Hejkal
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.