Nejdelší chobot ve Finsku

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 208 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nejdelší chobot ve Finsku koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
208 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nejdelší chobot ve Finsku koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
241 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nejdelší chobot ve Finsku koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
242 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nejdelší chobot ve Finsku koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
250 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Nejdelší chobot ve Finsku koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nejdelší chobot ve Finsku koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
221 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Nejdelší chobot ve Finsku - Paasilinna Arto. Nejdelší chobot ve Finsku má slonice Emilka, která se od chvíle, kdy Evropská unie zakázala předvádění divokých zvířat v cirkuse, stává nežádoucím běžencem ve vlastní zemi. Její krásná krotitelka Lucia Lucander alias Sanna Tarkiainenová…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nejdelší chobot ve Finsku je 233 Kč

Výběr knih autora Arto Paasilinna

Zobrazit všechny knihy autora Arto Paasilinna
Výběr knih vydavatele Hejkal

Zobrazit všechny knihy vydavatele Hejkal
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.