Čtyři západy slunce

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Čtyři západy slunce aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Publikace: Čtyři západy slunce - Waltari Mika. Skvělá milostná novela, v níž Waltari píše o podivuhodném létě, kdy jeho slavný román vznikal. Nosným motivem je Waltariho časté téma: kontrast mezi bezpečnou, leč úmornou každodenností a opojným, ale pomíjivým světem snu. Hrdina (autorovo alter…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Mika Waltari

Zobrazit všechny knihy autora Mika Waltari
Výběr knih vydavatele Hejkal

Zobrazit všechny knihy vydavatele Hejkal
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.