Cirkulární telegramy MZV 1969-1980, svazek II/3 (1977-1980)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 922 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Cirkulární telegramy MZV 1969-1980, svazek II/3 (1977-1980) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
922 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Cirkulární telegramy MZV 1969-1980, svazek II/3 (1977-1980) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 119 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cirkulární telegramy MZV 1969-1980, svazek II/3 (1977-1980) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 151 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cirkulární telegramy MZV 1969-1980, svazek II/3 (1977-1980) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
1 067 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cirkulární telegramy MZV 1969-1980, svazek II/3 (1977-1980) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
1 071 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie 20. století od společnosti Historický ústav AV ČR.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Cirkulární telegramy MZV 1969-1980, svazek II/3 (1977-1980) je 1 066 Kč

Výběr knih autora Jindřich Dejmek

Zobrazit všechny knihy autora Jindřich Dejmek
Výběr knih vydavatele Historický ústav AV ČR v.v.i.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Historický ústav AV ČR v.v.i.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.