Cirkulární telegramy Československého ministerstva zahraničních věcí z let komunistického režimu (1956–1989) 1.díl

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Cirkulární telegramy Československého ministerstva zahraničních věcí z let komunistického režimu (1956–1989) 1.díl koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
287 Kč
Není skladem

Krátký popis
V prvních dvou svazcích rozpracovaného šestidílného projektu někdejších „tajných“ cirkulárních instrukcí a informací ministerstva zahraničních věcí ČSSR z let komunistického režimu (1956–1989) jsou – prakticky vesměs poprvé – publikovány relevantní dokumenty, reprezentativně ilustrující vnější…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Cirkulární telegramy Československého ministerstva zahraničních věcí z let komunistického režimu (1956–1989) 1.díl je 287 Kč

Výběr knih autora Jindřich Dejmek

Zobrazit všechny knihy autora Jindřich Dejmek
Výběr knih vydavatele Historický ústav AV ČR

Zobrazit všechny knihy vydavatele Historický ústav AV ČR
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.