Cirkulární telegramy MZV 1969-1980, svazek II/2 (1973-1977)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 1 102 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Cirkulární telegramy MZV 1969-1980, svazek II/2 (1973-1977) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 102 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Cirkulární telegramy MZV 1969-1980, svazek II/2 (1973-1977) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 368 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cirkulární telegramy MZV 1969-1980, svazek II/2 (1973-1977) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 419 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cirkulární telegramy MZV 1969-1980, svazek II/2 (1973-1977) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
1 270 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cirkulární telegramy MZV 1969-1980, svazek II/2 (1973-1977) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
1 283 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace: Cirkulární telegramy MZV 1969-1980, svazek II/2 (1973-1977) - Dejmek Jindřich. Druhá část projektu někdejších „tajných“ cirkulárních instrukcí a informací ministerstva za-hraničí z let komunistického období, z technických důvodů rozdělená do tří svazků, přináší kritické vydání…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Cirkulární telegramy MZV 1969-1980, svazek II/2 (1973-1977) je 1 288 Kč

Výběr knih autora Jindřich Dejmek

Zobrazit všechny knihy autora Jindřich Dejmek
Výběr knih vydavatele Historický ústav AV ČR v.v.i.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Historický ústav AV ČR v.v.i.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.