Císařova žena

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 311 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Císařova žena koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
311 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Císařova žena koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
319 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Císařova žena koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
344 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Císařova žena koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
291 Kč
Není skladem

Císařova žena koupíte na Albatros
Albatros
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Císařova žena koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Císařova žena koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Císařova žena koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Strhující vyprávění plné zvratů. Byla zamýšlena jako císařova konkubína, ale ještě než stačila své poslání naplnit, zemřela na dně útesu poblíž soukromé vily prince Atsuhiry. Palác skandál zakryl. O pár měsíců později se do případu zaplete Akitada, protože jeho nejlepší přítel je obviněn ze…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Císařova žena je 330 Kč

Výběr knih autora I.J. Parker

Zobrazit všechny knihy autora I.J. Parker
Výběr knih vydavatele Garamond

Zobrazit všechny knihy vydavatele Garamond
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.